مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-06بين الملل

سه معنا و پیام حفر ده ها متر تونل زیر امنیتی ترین زندان اسراییلی


انتشار خبر فرار (رهایی) شش اسیر فلسطینی از امنیتی ترین زندان رژیم صهیونیستی، نهادهای امنیتی این رژیم را در شوک فرو برده و پیروزی دیگری در کارنامه مقاومت فلسطین به ثبت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه خبری درباره فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع در فلسطین اشغالی منتشر کردند، خبری که نهادهای امنیتی و محافل سیاسی و رسانه ای این رژیم را متحیر کرد.

آنچه بیشتر از همه باعث بهت زدگی صهیونیست ها شده است، حفر تونل به طول ده ها متر در امنیتی ترین زندان اسراییل در طول چندین سال و موفقیت این اسرا برای فرار است که ضربه سختی به نهاد امنیتی محسوب می شود.

آنگونه که رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از نهاد امنیتی این رژیم گزارش داده اند اسامی این اسرا عبارتند از و جهاد اسلامی فرار این اسرا را اقدامی قهرمانانه و سیلی محکم به ارتش رژیم صهیونیستی و شکست اطلاعاتی و امنیتی برای این رژیم دانستند.

موفقیت این اسرا برای رهایی از بند اسارت رژیم صهیونیستی حاوی پیام هایی برای این رژیم است؛ نخست اینکه مقاومت فلسطین حتی در زندان های فوق امنیتی این رژیم و بدون داشتن ابتدایی ترین امکانات ادامه دارد و اراده قوی مبارزان فلسطینی حتی تحت شدیدترین حراست می تواند پیروزی بزرگی را در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه معنا و پیام حفر ده ها متر تونل زیر امنیتی ترین زندان اسراییلی

سه معنا و پیام حفر ده ها متر تونل زیر امنیتی ترین زندان اسراییلی