مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-06سياسي

مشکلات بین دستگاهی برای تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا برطرف شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مشکلات بین دستگاهی برای تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا برطرف شده است.

- ، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان پیشوا که با حضور حسین عباسی، فرماندار پیشوا، و نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین برگزار شد اظهار داشت: به دلیل سایه سنگین تحریم ها و شرایط سخت کشور در حوزه مسائل اقتصادی، خانواده ها مشکلات زیادی دارند و دولتمردان با شرایط بسیار سختی برای خدمتگزاری به مردم روبرو هستند.

چراغعلی افزود: همه افراد جامعه به ویژه رسانه ها کمک کنند تا با انعکاس اخبار امیدآفرین و مسرت بخش، روحیه و حال و هوای اجتماعی مردم تغییر کند و انعکاس آنچه مسئولان برای بهبود روند خدمت به مردم انجام می دهند، می تواند موجب تقویت امید و رضایتمندی شهروندان شود.

وی با اشاره به اینکه پیشوا جز شهرستان های کمتر توسعه یافته استان تهران است و همین موضوع، تلاش و وقت بیشتری را برای ارائه خدمات می طلبد گفت: باید کمک کنیم پروژه های ناتمام شهرستان هر چه زودتر تکمیل و به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به کمبودها و نارسایی های موجود در شهرستان پیشوا بیان داشت: در همین راستا، پیگیری های استاندار، فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بین دستگاهی برای تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا برطرف شده است

مشکلات بین دستگاهی برای تعیین تکلیف بیمارستان پیشوا برطرف شده است