مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-06حوادث

کشف 1.2 تُن مواد مخدر در طرح «قدس» پلیس اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تُن و 200 کیلو انواع مواد افیونی در طرح یک روزه طرح «قدس» توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

- ، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: یکی از برنامه های دشمن قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، تخریب منابع انسانی کشور به ویژه جوانان عزیز که نسل آینده این مرز و بوم هستند با آلوده کردن آنان به مواد مخدر است.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرحی یک روزه را تحت عنوان طرح قدس اجرا کرده و با کنترل هوشمندانه محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه کامیونت و سه دستگاه خودروی سواری حامل مواد مواد مخدر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها یک تُن و 200 کیلو انواع مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این مواد شامل یک تُن و 100 کیلو تریاک، 68 کیلو حشیش، یک کیلو هرویین، سه کیلو شیشه و 28 کیلو مُرفین بود اظهار داشت: با اجرای این طرح 2 باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر منهدم و 6 نفر قاچاقچی حرفه ای دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار میرحیدری به کسانی که در زمینه قاچاق، خرید و فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار داد و تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان مصمم است که در دفاع از حقوق مردم عزیز و رفع دغدغه و نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.2 تُن مواد مخدر در طرح «قدس» پلیس اصفهان

کشف 1.2 تُن مواد مخدر در طرح «قدس» پلیس اصفهان