مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-06سياسي

محسنی اژه ای: شخصا روزی حداقل 10 پیام مردمی را تا وصول نتیجه پیگیری می کنم


محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با اشاره به بازدید خود از 3 زندان در ماه های اخیر، اقدام دادستان تهران برای بازدید از زندان همراه با هیأت 200 نفره و بازدید رییس دادگستری تهران از زندان قزلحصار همراه با یک تیم 50 نفره و گفتگوی رو در رو با هزار زندانی و پیگیری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: طی یک ماه گذشته، دادستان ها فقط در 28 استان کشور 76 بار و روسای دادگستری ها در 22 استان 42 بار از زندان ها بازدید کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز ( دوشنبه 15 شهریورماه) شورای عالی قوه قضاییه از تلاش های همکاران قضایی در بخش های مختلف در مدت کوتاهی که دور جدید مدیریت قوه قضاییه آغاز شده و به طور خاص از تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای افزود: طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده ها یکی از مشکلات مردم بود که تا حدودی برطرف شده اما هنوز تا وضع مطلوب فاصله داریم و این کار باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت احصاء مشکلات مردم و تدوین راهکارهای رفع این مشکلات ظرف یک ماه گذشته تصریح کرد: برخی راهکارها زود جواب می دهد اما برخی زمان بر است ولی مهم این است که مردم بدانند که رویکرد دستگاه قضا کم کردن هر چه سریع تر مشکلات آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: شخصا روزی حداقل 10 پیام مردمی را تا وصول نتیجه پیگیری می کنم

محسنی اژه ای: شخصا روزی حداقل 10 پیام مردمی را تا وصول نتیجه پیگیری می کنم