مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-06اقتصادي

کره جنوبی نباید پرداخت بدهی خود را منوط به تهاتر کالا کند


رییس کمیسیون صنایع مجلس یازدهم درباره مجوز آمریکا به کره جنوبی مبنی بر تهاتر مطالبات ایران از کره جنوبی با کالاهای تولید شده در ال جی و سامسونگ، - رییس کمیسیون صنایع مجلس یازدهم درباره مجوز آمریکا به کره جنوبی مبنی بر تهاتر مطالبات ایران از کره جنوبی با کالاهای تولید شده در ال جی و سامسونگ، اقدام کره جنوبی در راستای بازگرداندن پول های بلوکه شده ایران از طریق تهاتر را خلاف قوانین و مقررات بین المللی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله اکبری تالارپشتی درباره مجوز آمریکا به کره جنوبی مبنی بر تهاتر مطالبات ایران از کره با کالاهای تولید شده در ال جی و سامسونگ، گفت: بخشی از منابع مالی ایران در کره جنوبی بلوکه شده و این کشور موظف است با توافق با جمهوری اسلامی ایران این اعتبار را به ما بازگرداند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که کره جنوبی سعی کند بدون توافق با ایران پول های بلوکه شده ما را فقط از طریق تهاتر کالاهای ال جی و سامسونگ تسویه کند، خلاف قوانین و مقررات بین المللی عمل کرده است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره جنوبی نباید پرداخت بدهی خود را منوط به تهاتر کالا کند، به دولت سیزدهم توصیه کرد که بهتر است زیربار تهاتر کالاهای ال جی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی نباید پرداخت بدهی خود را منوط به تهاتر کالا کند

کره جنوبی نباید پرداخت بدهی خود را منوط به تهاتر کالا کند