مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-06سياسي

روایت همراهی 2 شهید مدافع حرم از چهارزبر تا تل صفرا


«از چهارزبر اسلام آبادغرب تا تل صفرا سوریه»، روایت رفاقت 30 ساله دو رزمنده پاسداری است که از جنگ تحمیلی آغاز و تا 30 سال بعد در شهر حلب سوریه ادامه داشت.

- بیاید.

از او خواستم ماجرای خواب مادر شهید علیخانی و به دنیا آمدن این شهید را تعریف کند که گفت: من اطلاعات زیادی از قبل از ازدواجم با حاج حسین ندارم ولی از مادر او شنیده ام که در خواب می بیند هدیه ای به او دادند و گفتند این هدیه از سوی خداست نام او را حسین بگذار و یک روز این امانت را پس خواهیم گرفت؛ کمی سکوت کرد و با حالتی عجیب گفت: مادر آقا حسین از همان روز منتظر شهادت همسرم بوده و چون در روز عید قربان به دنیا آمده او را حاج محمدحسین نامیدند و در واقع حاجی جزیی از اسم همسرم است.

همسر شهید علیخانی ادامه داد: آقاحسین زمانی که به مدرسه می رود علاقه زیادی به خواندن کتاب پیدا می کند به طوری که پول تو جیبی های روزانه خود را صرف خرید کتاب می کرده و حتی خواهر کوچکترش را هم دعوت به خرید کتاب با پول توجیبی هایش می کرد.

کتابخانه پنج هزار جلدی شهید علیخانی وی در ادامه از کتابخانه پنج هزار جلدی شهید علیخانی در منزل تا قبل از شهادتش خبر داد و گفت: مطالعات آقا حسین در همه حوزه ها علمی و دقیق بود اما در حوزه تدبر در فلسفه به شکل ویژه تری مطالعه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت همراهی 2 شهید مدافع حرم از چهارزبر تا تل صفرا

روایت همراهی 2 شهید مدافع حرم از چهارزبر تا تل صفرا