مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-06اقتصادي

مشکلی در تامین واکسن کرونا نداریم/ واکسیناسیون 32 درصد گروه هدف نهاوند


رییس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا نداریم گفت: تا کنون بیش از 32 درصد واجدین شرایط در نهاوند واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی احسان خویشوند بعد از امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا در شهرستان نهاوند خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین واکسن وجود ندارد.

وی گفت: برخلاف تبلیغات سوء برخی مغرضان مبنی بر کمبود واکسن در کشور، خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و از مردم نیز می خواهیم به این شایعات توجهی نکنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند تأکید کرد: از تمام واجدان شرایطی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند دعوت می کنیم در اسرع وقت با مراجعه به مراکز هفده گانه نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 32 درصد واجدین شرایط در نهاوند واکسینه شده اند و حدود 65 هزار نفر واکسن دریافت کرده اند گفت: حدود 43 هزار نفر از این تعداد دز اول را دریافت کرده اند و مابقی نیز دز دوم را زده اند.

خویشوند افزود: در بین گروه های مختلف سنی که تاکنون به مراکز واکسن کووید 19 مراجعه کرده اند، افراد 80 سال به بالا بیشترین فراوانی را در بین تمام نفرات واکسینه شده به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین واکسن کرونا نداریم/ واکسیناسیون 32 درصد گروه هدف نهاوند

مشکلی در تامین واکسن کرونا نداریم/ واکسیناسیون 32 درصد گروه هدف نهاوند