مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-06اقتصادي

نقش ویژه شرکت های زیرمجموعه وصندوق در پروژه انتقال نفت از گوره به جاسک +فیلم


انتقال نفت خام از پایانه نفتی گوره در گناوه ی بوشهر به بندر جاسک در هرمزگان یکی از بزرگ ترین پروژه های استراتژیک در تاریخ صنعت نفت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین،انتقال نفت خام از پایانه نفتی گوره در گناوه ی بوشهر به بندر جاسک در هرمزگان یکی از بزرگ ترین پروژه های استراتژیک در تاریخ صنعت  نفت ایران است.

دور زدن تنگه ی پرحاشیه هرمز،ارزان و کم ریسک کردن صادرات نفت،کاهش آلودگی محیط زیست و ایجاد چند هزار شغل، تنها دستاوردهای این پروژه خیره کننده نیستند؛ استقلال صنعتی و بومی کردن فناوری انتقال نفت، دستاورد بزرگ تری است که صنعتگران ایرانی در سال جهش تولید به ملت ایران هدیه دادند.

موانع در خارج – راهگشایی ها در داخل مشکلات متعدد از جمله هزینه های سنگین و تحریم های ظالمانه، اجازه نداد ایران پروژه  انتقال نفت گوره به جاسک را یه یکی از پنج کشور دارای فناوری پیشرفته ساخت تختال، ورق و لوله ترش یعنی کره جنوبی،آلمان، چین، هند و لوکزامبورگ واگذار کند و به جای تعطیل کردن پروژه، به فکر ایجاد زنجیره تولید لوله ویژه انتقال نفت خام با استاندارد NACE بیافتد.

وصندوق  در صدر زنجیره فناوری ترش زنجیره تولید لوله ترش  در سه حلقه ایجاد شد که دو حلقه آن، با سرمایه گذاری و مدیریت شرکت سرمایه گذاری صندوق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه شرکت های زیرمجموعه وصندوق در پروژه انتقال نفت از گوره به جاسک +فیلم

نقش ویژه شرکت های زیرمجموعه وصندوق در پروژه انتقال نفت از گوره به جاسک +فیلم