مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-06سياسي

گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد


روز گذشته با انتخاب نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت گام اول بررسی این طرح در مجلس برداشته شد.

- نتیجه انتخابات برگزار شده در کمیسیون های تخصصی مجلس که برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی دارای سهمیه می باشند به شرح زیر است: کمیسیون فرهنگی مجلس غلامرضا منتظری نماینده مردم گیلان و آق قلا، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران، حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز رضا تقی پور انوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس،لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، علی جدی ماینده مردم شیروان، مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.

کمیسیون اقتصادی مجلس نیز احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و رضا باقری بناب نماینده مردم بناب را برای عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد

گام اول بررسی طرح صیانت در مجلس برداشته شد