مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-06اجتماعي

آغاز به کار آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان


آکادمی کارآفرینی انجمن توسعه کارآفرینی شهرستان رفسنجان با هدف حمایت از جوانان مستعد کارآفرینی از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، آکادمی کارآفرینی انجمن توسعه کارآفرینی شهرستان رفسنجان با هدف آموزش و پرورش جوانان مستعد کارآفرینی عصر امروز با حضور مسؤولانی از استان و شهرستان رفسنجان و جمعی از کارآفرینان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان رسما آغاز به کار کرد.

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این مراسم با قدردانی از روابط عمومی شرکت مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: شبکه بی نظیری متشکل از افرادی که چندین سال در صنعت، خدمات و کشاورزی کشور تلاش کردند و انسان های مؤثری در این شبکه پای کار هستند، تشکیل شده که برای آینده باید از این شبکه استفاده شود و باید قدردان آن باشیم.

وی بیان کرد: پنج سال به دنبال این ایده بودیم که از آن حمایت کنیم، با ورود به این دوره آکادمی می توان دیدگاه متفاوتی ایجاد کند و برای اشتغال و تولید مفید و مؤثر باشد، همه کسانی که در انجمن کارآفرینی هستند به دلیل عشق و علاقه، این انجمن را راه اندازی کردند که به جوانان شهر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان

آغاز به کار آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان