مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-06اجتماعي

آغاز به کار آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان/حمایت از جوانان مستعد


آکادمی کارآفرینی انجمن توسعه کارآفرینی شهرستان رفسنجان با هدف حمایت از جوانان مستعد کارآفرینی از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، آکادمی کارآفرینی انجمن توسعه کارآفرینی شهرستان رفسنجان با هدف آموزش و پرورش جوانان مستعد کارآفرینی عصر امروز با حضور مسؤولانی از استان و شهرستان رفسنجان و جمعی از کارآفرینان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان رسما آغاز به کار کرد.

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این مراسم با قدردانی از روابط عمومی شرکت مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: شبکه بی نظیری متشکل از افرادی که چندین سال در صنعت، خدمات و کشاورزی کشور تلاش کردند و انسان های مؤثری در این شبکه پای کار هستند، تشکیل شده که برای آینده باید از این شبکه استفاده شود و باید قدردان آن باشیم.

وی بیان کرد: پنج سال به دنبال این ایده بودیم که از آن حمایت کنیم، با ورود به این دوره آکادمی می توان دیدگاه متفاوتی ایجاد کند و برای اشتغال و تولید مفید و مؤثر باشد، همه کسانی که در انجمن کارآفرینی هستند به دلیل عشق و علاقه، این انجمن را راه اندازی کردند که به جوانان شهر کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان/حمایت از جوانان مستعد

آغاز به کار آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان/حمایت از جوانان مستعد