مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 15:052021-09-06اجتماعي

بارش های پاییزی به آسمان مازندران رسید


بارندگی ها طی دو روز گذشته در آسمان مازندران آغاز شد که کماکان در آسمان استان ادامه دارد و می توان آن را به عنوان بارش های پاییزی قلمداد کرد.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت بارش ها در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارندگی ها طی دو روز گذشته در آسمان مازندران آغاز شد که کماکان در آسمان استان ادامه دارد و می توان آن را به عنوان بارش های پاییزی قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی، فردا بر شدت بارندگی در آسمان مازندران افزوده می شود، افزود: بارش ها تا روز پنج شنبه در آسمان استان تداوم دارد و روز جمعه جوی پایدار در آسمان استان مستقر می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به بارش خوب در استان اشاره کرد و گفت: بارش 125 میلی متری طی یک روز بسیار بااهمیت است به ویژه در این زمان از سال که واقعا به این بارش ها نیاز داشت.

این مسؤول با اعلام اینکه بارش ها حالت سیل آسا نبوده و به صورت متناوب و همراه با خنکی هوا بوده است، تصریح مرد: این سامانه بارشی بیشتر پایین دست و دامنه های استان را تحت تاثیر قرار داده است که به ذخیره سازی و تامین منابع آبی استان مازندران کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پاییزی به آسمان مازندران رسید

بارش های پاییزی به آسمان مازندران رسید