مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-06حوادث

پاکسازی مرکز خرید و فروش غیرمجاز خودرو «شیطان بازار» در کرج


فرمانده انتظامی کرج از دستگیری تعداد 72 نفر اراذل و کلاهبردار در اجرای طرح پاکسازی مرکز خرید و فروش غیرمجاز خودرو شیطان بازار در این شهرستان خبر داد.

- ، علی قاسم پور بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پاکسازی مرکز خرید و فروش خودرو در شهرستان کرج، با همکاری پلیس های تخصصی، یگان امداد و همچنین همکاری عوامل انتظامی شهرستان چهارباغ با هدف ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

وی گفت: این طرح با هماهنگی مقام قضایی به صورت ضربتی اجرا و تعداد 72 نفر از اراذل و کلاهبرداران خودرو که با شیوه دلالی اقدام به خرید و فروش غیرقانونی خودرو می کردند توسط شاکیان شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: در این طرح تعداد 2 بنگاه معاملاتی خودروی فاقد پروانه کسب پلمپ و تعداد 6 خودرو مسئله دار توقیف و برای تعیین تکلیف به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مرکز غیر قانونی خرید و فروش خودرو پاتوقی برای خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود مقدار یک کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و در همین رابطه تعداد 3 نفر دستگیر شدند.

قاسم پور با بیان اینکه با توجه به درخواست عموم شهروندان، استمرار طرح های پاکسازی در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دارد، متذکر شد: شهروندان برای انجام هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی مرکز خرید و فروش غیرمجاز خودرو «شیطان بازار» در کرج

پاکسازی مرکز خرید و فروش غیرمجاز خودرو «شیطان بازار» در کرج