مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-06سياسي

110 زندانی جرائم غیرعمد گیلان آزاد شدند


با کمک خیران 110 زندانی جرائم غیر عمد گیلان آزاد شدند - ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان گفت: با کمک خیران 110 زندانی جرائم غیر عمد گیلان آزاد شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری با اشاره به اینکه یکی از محورهای سند تحول، نظارت بر زندان ها و پیگیری امور مددجویان تعریف شده است اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رهنمودهای رییس کل دادگستری استان نظارت، پیگیری و بازرسی های مستمری بر زندان های استان در دستور کار همکاران قضایی دادسرا قرار دارد.

وی با بیان این که مراقبت، اشتغال و اقدامات تربیتی در داخل زندان ها برای مددجویان فراهم می شود افزود: عمده نگرانی و دغدغه مسئولان قضایی، تبعات احتمالی بعد از خروج و عدم اشتغال زندانیان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دادستان مرکز استان در ادامه خاطرنشان کرد: با استفاده از ارفاقات قانونی، کمک خیرین و رضایت شکات، یوم جاری زمینه آزادی تعداد 110 نفر از زندانیان فراهم شده است.

فلاح میری در پایان تصریح کرد: برخی زندانیان بعد از آزادی متاسفانه مجددا مرتکب جرم شده و به زندان باز می گردند که با هماهنگی های به عمل آمده با برخی نهاد ها امید است اقدامات موثری در راستای ساماندهی زندانیان بعد از خروج از زندان از قبیل اشتغال آنان مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 زندانی جرائم غیرعمد گیلان آزاد شدند

110 زندانی جرائم غیرعمد گیلان آزاد شدند