مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-06اجتماعي

هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز کتاب درسی نخریدند!


به رغم اینکه تا آغاز سال تحصیلی حدود دو هفته باقیمانده است اما هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز برای ثبت سفارش کتاب درسی اقدام نکردند! - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: تا آغاز سال تحصیلی جدید یعنی 1401ـ1400 فقط دو هفته باقیست اما هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام نکرده اند.

محمد علوی تبار معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در این خصوص گفت: تا این زمان 12 میلیون و 889 هزار دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام کرده اند، اما هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز کتاب های درسی خود را خریداری نکرده اند و ما به همین دلیل مهلت خرید اینترنتی کتاب های درسی را تا 20 شهریور تمدید می کنیم .

* هنوز تعدادی از دانش آموزان در مدرسه ثبت نام نکردند یک سری از این دانش آموزان که هنوز برای خرید کتاب درسی خود اقدام نکردند، هنوز در مدرسه هم ثبت نام نکردند! پدر یک دانش آموز پایه پنجم به خبرنگار فارس گفت: منزل مان تغییر کرد و به همین دلیل مدرسه فرزندم هم تغییر کرده است اما در این شرایط کرونا، هنوز مدرسه مناسب را پیدا نکردیم .

وی ادامه داد: تا سال گذشته فرزندم در مدرسه غیردولتی درس می خواند و به رغم اینکه مدارس تعطیل بود و آموزش ها به شکل مجازی ارائه می شد، شهریه مدرسه را می دادیم که خیلی زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز کتاب درسی نخریدند!

هنوز 2 میلیون و 110 هزار دانش آموز کتاب درسی نخریدند!