کم فروشی و گرانفروشی نانوایی ها بیشترین شکایت در زنجان استمعاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: کم فروشی و گرانفروشی نانوایی ها بیشترین شکایت مردمی از فعالیت اصناف در بخش کالایی زنجان است. - اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه وزارت صمت بر روی افزایش تولید و عرضه در بازار برای تنظیم قیمت ها تمرکز کرده است، اظهار کرد: بازار مورد نظارت مستمر است و اجازه نمی دهیم که گران فروشی و بی ثباتی قیمت ها، مردم را در شرایط سخت اقتصاد آزار دهد. وی تصریح کرد: این نظارت ها توسط سازمان حمایت و سازمان های صمت استانی براساس برنامه زمان بندی شده انجام می شود. معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: در بخش کالایی عمده شکایات از نانوایی ها بدلیل کم فروشی، گرانفروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی ها بوده است. وی همچنین از رسیدگی به پرونده ها در بخش خدمات نیز خبر داد و تصریح کرد: در بخش خدمات نیز عمده شکایات از صنف تعمیرگاه های خودرو و تعمیر گاه های موبایل و لوازم خانگی بوده است. مسلمی درباره میزان شکایات واصله در این مدت گفت: یک هزار و 27 مورد شکایت مردمی در این مدت به سازمان واصل شده است که 937 مورد از آن در بخش کالایی و 90 مورد در بخش خدمات بوده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |