مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-07سياسي

هُرم تابستان و مردمی که در تامین آب سرگردانند/ لزوم اصلاح شبکه آب در جنوب شهر داراب


آب آشامیدنی منطقه جنوب شهر داراب نامطلوب است و به گفته اهالی منطقه این موضوع با چشم غیرمسلح نیز به راحتی قابل مشاهده می باشد؛ معضلی که این روزها اهالی این منطقه را جهت تامین آب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، وضعیت نامطلوب آب آشامیدنی در محله های دریمی، کارگر و هجرت واقع در جنوبِ شهر داراب، مدتی است که مردم را در تابستان گرم، دچار مشکلاتی نموده و با توجه به اینکه آب آشامیدنی از نیازهای ضروری، ابتدایی و حیاتی هر فرد و خانواده به شمار می رود، این مشکل روز به روز پر رنگ تر می شود.

طبق مشاهده شاهدان عینی و مرور در فضای مجازی متوجه شدم که تعدادی از ساکنان محله دریمی، برای تامین آب شرب به محلات دیگر رفته و آب مورد نیازشان را از منزل بستگان و آشنایان خود تهیه می کنند! این موضوع با اعتراض مردم و فعالان اجتماعی مواجه شد که پس از آن فرماندار و رییس اداره آبفا، بازدیدی از منطقه انجام دادند و اعلام کردند که آب منطقه جنوب شهر در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار گرفته و مشکل خاصی از لحاظ میکروبی نداشته و مطلوب بوده است.

برای تامین آب روانه منزل بستگان می شویم! پاسخ مسئولین، بیشتر مورد واکنش و اعتراض ساکنان جنوب شهر داراب واقع شد که در این راستا یکی از ساکنان منطقه دریمی در گفتگو با خبرنگار فارس می گوید: آب آشامیدنی دریمی، خیابان کارگر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هُرم تابستان و مردمی که در تامین آب سرگردانند/ لزوم اصلاح شبکه آب در جنوب شهر داراب

هُرم تابستان و مردمی که در تامین آب سرگردانند/ لزوم اصلاح شبکه آب در جنوب شهر داراب