مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-07اقتصادي

256 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان کرمان پرداخت شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بیش از 400 میلیارد تومان درخواست پرداخت تسهیلات کرونایی داشتیم که 256 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

- ، رضا اسماعیلی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در رفسنجان با تبریک هفته تعاون، اظهار داشت: در استان کرمان بیش از 5 هزار تعاونی فعال وجود دارد که بیش از 50 هزار شغل ایجاد کرده اند که نزدیک به پنج درصد اشتغال استان کرمان را شامل می شود.

وی افزود: پیش بینی و برآورد ما این است که نزدیک به 3 تا 5 درصد از گردش مالی و اقتصاد استان به دست این تعاونی ها رقم می خورد.

قرار بود بر اساس سیاست های اصل 44 این رقم به 25 درصد برسد که متأسفانه این امر محقق نشده و امیدواریم در دولت جدید این موضوع تحقق یابد.

وی با اشاره به تجلیل از تعاونی های برتر، بیان کرد: امسال با توجه به اینکه رویه و نحوه انتخاب تعاونی های برتر تغییر کرد و المپیادی شد، نزدیک به 70 تعاونی در این رقابت شرکت کردند که شش تعاونی برتر استانی انتخاب شدند که از این شش تعاونی، یک تعاونی برتر ملی هم داشتیم که جای خوشحالی است، ضمن آنکه 7 تعاونی نیز شایسته تقدیر شناخته شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ادامه داد: رفسنجان از شهرستانهای با قدمت در بحث تعاونی می باشد و تعاونی های پیشتازی در این شهرستان شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان کرمان پرداخت شد

256 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان کرمان پرداخت شد