مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-07سياسي

برگزاری دومین دوره سروش تشکیلات در فارس


به همت بسیج دانشجویی فارس دومین دوره توانمندسازی دانشجویان بسیجی با عنوان «سروش تشکیلاتی2» در سراسر استان برگزار شد.

- ایسنا/فارس به همت بسیج دانشجویی فارس دومین دوره توانمندسازی دانشجویان بسیجی با عنوان سروش تشکیلاتی2 در سراسر استان برگزار شد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس سه شنبه 16 شهریور در حاشیه برگزاری این دوره، اظهار کرد: در این دوره غیرمتمرکز که به دلیل تعطیلی دانشگاه ها در وضعیت کرونایی برای دومین بار اجرا می شود، بیش از 80 نفر از رؤسای دانشگاه های استان فارس نیز شرکت کردند.

محمدجواد کهندل پور، هدف از برگزاری دوره سروش تشکیلات را بررسی راهکارهای احیاء و تقویت تشکل های دانشجویی در دانشگاه های استان فارس برشمرد و افزود: در این دوره علاوه بر رؤسای دانشگاه ها، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی در شهرستان ها نیز شرکت داشتند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه ابعاد آسیب های ناشی از کرونا بسیار گسترده بوده و فقط مسئله آموزش را تحت تأثیر قرار نداده است، گفت: موضوعاتی مثل تضعیف بنیه علمی دانشجویان به ویژه در دروس عملی، عدم ارتباط حضوری تحصیلی و علمی دانشجو با استاد، کمرنگ شدن فعالیت های تشکلی در دانشگاه ها، تضعیف رشد شخصیتی و اجتماعی دانشجویان جدید الورود و اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره سروش تشکیلات در فارس

برگزاری دومین دوره سروش تشکیلات در فارس