مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-07سياسي

اختصاص یک دستگاه «ام آر آی» برای شهرستان های جنوبی ایلام


نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس از اختصاص یک دستگاه «ام آر آی» برای شهرستان های جنوبی ایلام خبر داد.

- در مورد دیدار با نمایندگان استان با وزیر بهداشت اظهار کرد: تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی استان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای استفاده در مراکز درمانی ضروری است.

وی خواستار تسریع در اجرای واکسیناسیون در استان ایلام شد و تصریح کرد: پیرو رایزنی های قبلی با وزیر سابق بهداشت و مقامات در خصوص تاسیس بیمارستانی مجهز و درخور مردم شهرستان بدره، احداث بیمارستان حداقل 96 تختخوابه در شهرستان آبدانان و ساخت بیمارستان دوم در شهرستان دهلران با مشارکت وزارت نفت، انتظار می رود از طرف وزارت بهداشت همکاری لازم صورت گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین نسبت به تاسیس و دایر کردن دانشکده پیراپزشکی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره تاکید داشت و از وزیر بهداشت خواست مقدمات این امر فراهم شود.

علیزاده با اشاره به دوری مسافت و مشکلات رفت و آمد مردم عزیز منطقه که باعث فرسودگی و از کار افتادن آمبولانس های حوزه جنوب استان شده است خواستار تحویل فوری 8 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی شد.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس اظهار کرد: با توجه به مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته و همکاری وزیر بهداشت، هرچه زودتر یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک دستگاه «ام آر آی» برای شهرستان های جنوبی ایلام

اختصاص یک دستگاه «ام آر آی» برای شهرستان های جنوبی ایلام