مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-07ورزشي

آماده سازی شیمیدر قم برای فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم این روزها سخت مشغول انجام تمرینات و برنامه های متنوع آماده سازی برای حضور موفق در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هدایت تیم بسکتبال شیمیدر قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور بر عهده سرمربی تیم ملی ایران در المپیک 2021 توکیو یعنی مهران شاهین طبع است و شیمیدری ها بعد از بازگشت شاهین طبع از المپیک به شکل مرتب برای حضور موفق در لیگ جدید تمرین می کنند.

روحیه بالا و انگیزه زیاد بازیکنان در کنار تمرینات متنوع مهران شاهین طبع سرمربی بادانش و باتجربه شیمیدر، اردوی تیم را بسیار بانشاط و شاداب کرده است، اردویی که در آن بخشی از تمرین به حضور در سالن بدن سازی و پیست دوومیدانی برای تقویت آمادگی جسمانی شیمیدری ها اختصاص دارد و بخش دیگر تمرین اجرای نکات تاکتیکی مد نظر کادر فنی تیم در سالن مسابقه است.

در شرایطی که مسوولیت سرپرستی شیمیدری ها را نصرت الله جعفریان بر عهده دارد، در کادر فنی این تیم احمد حیدری پرور به عنوان مربی، امیرمهدی قانع به عنوان تکنیکال آنالیزور، مهدی خیرخیز به عنوان ویدئو آنالیزور، حسن لاچینی به عنوان بدن ساز، حسین قلی نژاد به عنوان پزشک، سجاد ایزدمهر به عنوان ماساژور و حسین جعفری به عنوان تدارکات، همکاران مهران شاهین طبع سرمرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شیمیدر قم برای فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال

آماده سازی شیمیدر قم برای فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال