مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-07سياسي

حضور بین مردم از الزامات کار جهادی و روحیه انقلابی


همان طور که پیش بینی می شد، قضاوت زودهنگام و تخریب دولت سیزدهم که بلافاصله پس از موفقیت حجت الاسلام رییسی آغاز شده بود، همچنان و البته با شدت بیشتر توسط برخی از افراد و رسانه ها ادامه دارد.

- یکی از موضوعات مورد مناقشه اصحاب رسانه و برخی از افراد جامعه بر سر سفرهای استانی و بازدیدهای سرزده ای است که از همان ابتدای کار دولت جدید بدون هرگونه تشریفات زائد توسط رییس جمهور و برخی از وزرا انجام می شود.

معترضین این موضوع که برخی از آنها قبلاً به عدم تحرک رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم معترض بودند، اینک این سفرها را بیهوده و عوام فریبانه (پوپولیستی) معرفی می کنند و معتقدند رییس جمهور باید در محل کار خود مستقر باشد و از طریق برگزاری جلسه، تماس تلفنی و سایر روش ها دولت را اداره کند.

این افراد می گویند این سفرها و بازدیدها نه تنها سرزده نیست، بلکه نمایشی است و وجود چند دوربین محدود که وظیفه مستندسازی تمام سفرها، دیدارها، جلسات و سایر فعالیت های تشکیلاتی مسئولین عالی رتبه کشور از جمله مسئولین قوا و یا انعکاس اخبار مربوط به این امور را بر عهده دارند را دلیلی بر اثبات ادعای خود جلوه می دهند، اما به سفر بدون تشریفات و ساده رییس جمهور و عدم حضور مسئولین استان ها در مراسم استقبال سخن نمی گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بین مردم از الزامات کار جهادی و روحیه انقلابی

حضور بین مردم از الزامات کار جهادی و روحیه انقلابی