مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-07دانش

امکان بازگشایی حضوری دانشگاه بوعلی سینا وجود ندارد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، گفت: با توجه به شرایط موجود و عدم واکسیناسیون هیچکدام از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، امکان بازگشایی حضوری دانشگاه ، - ایسنا/همدان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، گفت: با توجه به شرایط موجود و عدم واکسیناسیون هیچکدام از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، امکان بازگشایی حضوری دانشگاه ، وجود ندارد.

دکتر حسن ساری خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا الان هیچکدام از دانشجویان دانشگاه بوعلی واکسینه نشدند و با این شرایط فعلا امکان بازگشایی حضوری دانشگاه ها وجود ندارد.

ساری خانی تصریح کرد: برخی دانشجویان که در گروه های سنی و شغلی خاصی بودند، واکسینه شدند اما هیچ فردی در استان همدان به دلیل دانشجو بودن، واکسن کرونا را دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: تا زمانیکه همه دانشجویان، دو دز واکسن را به صورت کامل دریافت نکرده باشند و دو هفته از تزریق دز دوم واکسن نگذشته باشد، ما نمی توانیم کلاس های درس را به صورت حضوری برگزار کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های حضوری در تمام مقاطع تحصیلی مشروط به واکسیناسیون دانشجویان است و با این شرایط، امکان بازگشایی حضوری کلاس ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازگشایی حضوری دانشگاه بوعلی سینا وجود ندارد

امکان بازگشایی حضوری دانشگاه بوعلی سینا وجود ندارد