مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-07بين الملل

دولت هند، اینترنت را پیش از اعتراضات کشاورزان قطع کرد


دولت هند یک روز پیش از اعتراضات برنامه ریزی شده کشاورزات علیه قوانین جدید در مقابل دبیرخانه دولت در ایالت هاریانا، اینترنت را در این ایالت قطع کرده است.

- دولت هند یک روز پیش از اعتراضات برنامه ریزی شده کشاورزات علیه قوانین جدید در مقابل دبیرخانه دولت در ایالت هاریانا، اینترنت را در این ایالت قطع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، از نوامبر 2020 صدها هزار کشاورز هندی به صورت فعالانه علیه سه قانون مناقشه برانگیز در حوزه کشاورزی که از سوی دولت نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور و در سپتامبر همان سال مطرح شده، دست به اعتراضات گسترده ای زده اند.

دولت مودی مدعی است که این قوانین، پیشرو هستند اما کشاورزان می گویند که این تغییرات فعالیت آنها را در گروی شرکت های خدماتی و توزیع و بسته بندی محصولات قرار می دهد و باعث می شود تا نتوانند محصولاتشان را به موقع به دست مصرف کنندگان برسانند و ضرر کنند.

بر اساس اعلام دولت ایالتی، سرویس اینترنت موبایل در منطقه کارنال همچنان از ساعت 12:30 به وقت محلی روز دوشنبه تا نیمه شب سه شنبه قطع است تا از گسترش اطلاعات نادرست و شایعه ها از طریق رسانه های اجتماعی جلوگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هند، اینترنت را پیش از اعتراضات کشاورزان قطع کرد

دولت هند، اینترنت را پیش از اعتراضات کشاورزان قطع کرد