مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-07اقتصادي

9700 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد می شود


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود در سال جاری حدود 9 هزار و 700 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شود.

- ، محمدرضا میری صبح سه شنبه در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: توانمندسازی جامعه هدف از مهمترین اهداف کمیته امداد است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی یکی از اقدامات مناسب در ارائه خدمات به جامعه هدف را توانمندسازی، ارائه تسهیلات اشتغال و کاریابی عنوان کرد و افزود: در سال جاری تسهیلات اشتغال کمیته امداد از 50 میلیون به 100 میلیون تومان افزایش یافته که در ایجاد اشتغال نقش مهمی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: پیش بینی می کنیم تا پایان امسال شش هزار و 735 شغل از محل تسهیلات ارزان قیمت و راهوران شغلی و دو هزار و 953 شغل از محل کاریابی برای جامعه هدف این نهاد ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته کمیته امداد استان بوشهر موفق شد در بین استان های کشور در حوزه اشتغال، مقام دوم کشور را بدست آورد که نشان می دهد خانواده های جامعه هدف این نهاد در استان بوشهر علاقمند به دریافت تشهیلات اشتغال زایی و خوداتکایی هستند.

میری ادامه داد: در سال جاری در بخش اشتغال و از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه عمومی کشور، به همراه منابع اشتغال روستایی و صندوق قرض الحسنه ولایت، 319 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9700 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد می شود

9700 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد می شود