مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-07سياسي

برگزاری جلسات غیررسمی شورای شهر در روز شنبه با هدف هماهنگی بیشتر اعضا


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان اعضای شورا درخواست کرد: جلسات غیر رسمی روز شنبه به صورت مداوم برگزار شود.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان اعضای شورا درخواست کرد: جلسات غیر رسمی روز شنبه به صورت مداوم برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادعلی در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به هیات رییسه شورا گفت: این مرتبه سومی است که این نکته را تقدیم حضور هیات رییسه می کنم و آن اینکه در حالا حاضر کمیسیون های تخصصی شورا تشکیل شدند و هر یک راه خود را پیدا کرده و مباحث مختلفی را دنبال می کنند تا خروجی آنها به عنوان ورودی صحن علنی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: تصور می کنم در کنار فعالیت کمیسیون ها اتفاق مهم دیگر هماهنگی بین کمیسیون ها و اعضای شورا است.

ما کار جمعی شورا را با یکدیگر آغاز کردیم اما در حال حاضر مقداری دچار توقف است لذا درخواست من این است که جلسات غیر رسمی روزهای شنبه برقرار باشد چرا که بسیاری از روابط و حرفهای نزده ما که قابل طرح در صحن علنی نیست و باعث هماهنگی بیشتر می شود در آن جا طرح می شود.

وی ادامه داد: بسیاری از این صحبت ها باعث می شود اتفاقات در صحن علنی روان تر بیفتد همه آنها نیز ناظر بر دستور نیست و برخی از آنها راهبردها و ریل گذاری حرکت شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات غیررسمی شورای شهر در روز شنبه با هدف هماهنگی بیشتر اعضا

برگزاری جلسات غیررسمی شورای شهر در روز شنبه با هدف هماهنگی بیشتر اعضا