مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-07سياسي

فینسک یک پروژه دانشجوییِ دورهمیِ خوابگاهی!


اجرای پروژه عظیم سد فینسک در حالی توانست ردیف بودجه ای از مجلس شورای اسلامی دریافت کند و آرام و چراغ خاموش وارد فاز اجرایی شود که هنوز بنابر نظر و آرای قریب به اتفاق جامعه علمی کشور دارای نواقص و نقاط ضعف متعددی از منظر گوناگون اقتصادی، - گزارش سریالی ایسنا مازندران از چالش های احداث سد فینسک؛ فینسک یک پروژه دانشجوییِ دورهمیِ خوابگاهی! ایسنا/مازندران اجرای پروژه عظیم سد فینسک در حالی توانست ردیف بودجه ای از مجلس شورای اسلامی دریافت کند و آرام و چراغ خاموش وارد فاز اجرایی شود که هنوز بنابر نظر و آرای قریب به اتفاق جامعه علمی کشور دارای نواقص و نقاط ضعف متعددی از منظر گوناگون اقتصادی، اجتماعی، علمی و زیست محیطی بوده به طوری که پیامدهای منفی و ناگوار احداث این پروژه بیش از منافع آن برآورد می شود.

چند سالی است که مباحثی نظیر انتقال آب به فلات مرکزی کشور، شیرین سازی آب دریاها، احداث سدها و تامین نیاز آبی مناطق خشک ایران مطرح می شود که در آن ها همواره نام یکی از استان های شمالی به ویژه مازندران به چشم می آید.

اگر پیگیر این اخبار باشید حتما عباراتی مانند کارزار نه به انتقال آب دریای خزر و کارزار نه به احداث سد فینسک، به گوشتان نام آشناست و باز اگر اهل یکی از استان های هدف انتقال آب باشید اهمیت و دنبال کردن این موضوع برایتان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینسک یک پروژه دانشجوییِ دورهمیِ خوابگاهی!

فینسک یک پروژه دانشجوییِ دورهمیِ خوابگاهی!