مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-07اجتماعي

راه سازی در محور ایلام به مهران سرعت گرفته است


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به اجرای عملیات راه سازی در محورهای ارتباطی استان، تدابیر لازم برای رفع نقاط پرحادثه وگره های ترافیکی در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به اجرای عملیات راه سازی در محورهای ارتباطی استان، تدابیر لازم برای رفع نقاط پرحادثه وگره های ترافیکی در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.

مهندس عبدالله بهادری در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: با توجه به اجرای عملیات راهسازی در محورهای ارتباطی استان، تدابیر لازم برای رفع نقاط پرحادثه وگره های ترافیکی در شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: عملیات راه سازی در چند نقطه محور کرمانشاه- ایلام- مهران در جریان است، اما به گونه ای برنامه ریزی صورت گرفته که در صورت افزایش حجم ترافیک این محور خللی در روند رفت و آمد خودروها وجود نداشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: ظرف دو هفته آینده واریانت چهار خطه محور ایلام- سرابله در محدوده تونل آزادی آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت، ضمن این که در محور ایلام به مهران در محدوده تونل راه کربلا، مسیری جهت عبور اضطراری آماده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سازی در محور ایلام به مهران سرعت گرفته است

راه سازی در محور ایلام به مهران سرعت گرفته است