مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-07فرهنگي

اکران اینترنتی 6 فیلم تئاتر حسن دادشکر


6 عنوان از فیلم تئاترهای حسن دادشکر پیشکسوت عرصه تئاتر کودک و نوجوان در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، پیرمرد و ببر ، قصه نقلی ، کودک غریب ، گنجشکک اشی مشی ، زشت و زیبا و افسانه های نو عنوان نمایش هایی به کارگردانی حسن دادشکر است که در قالب طرح نمایش نما در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی th.

kpf.

ir اکران می شود.

نمایش گنجشکک اشی مشی که تولید سال 1377 کانون است از سوی داوود کیانیان به نگارش در آمد و پس از مدت کوتاهی حسن دادشکر آن را به شیوه عروسکی در مرکز تولید تئاتر کانون روی صحنه برد.

این نمایش درباره گنجشکک اشی مشی است که علی رغم تذکرها و توصیه های دیگر پرندگان برای دوری از آدم ها، تصمیم می گیرد به آدم ها نزدیک شده و با آن ها دوست شود .

.

قصه نقلی نیز به نویسندگی و کارگردانی حسن دادشکر که تولید سال 1382 است داستانِ نقلی پسر بچه روستایی باهوش و مهربانی را روایت می کند که می خواهد به دیدار مادربزرگش برود.

اما در راه با جنگلبان برخورد می کند و او ضمن یادآوری خطرهای جنگل، بوقی به نقلی می دهد که در مواجه با خطر، آن را به صدا در آورد تا جنگلبان به کمکش بیاید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران اینترنتی 6 فیلم تئاتر حسن دادشکر

اکران اینترنتی 6 فیلم تئاتر حسن دادشکر