مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-07فرهنگي

پوران درخشنده: همه منتظر یک حادثه ایم


پوران درخشنده با ابراز امیدواری برای سرعت بخشی به واکسیناسیون مردم می گوید: عجیب است که بجز بلای کرونا شاهد ماجراهایی در این کشور هستیم که سبب می شود هر روز دلهره شنیدن یک خبر تلخ دیگر را داشته باشیم درحالی که این جامعه از هم پاشیده برای رهایی از غم سراسری .

- پوران درخشنده با ابراز امیدواری برای سرعت بخشی به واکسیناسیون مردم می گوید: عجیب است که بجز بلای کرونا شاهد ماجراهایی در این کشور هستیم که سبب می شود هر روز دلهره شنیدن یک خبر تلخ دیگر را داشته باشیم درحالی که این جامعه از هم پاشیده برای رهایی از غم سراسری خود به امید و خون تازه احتیاج دارد.

پوران درخشنده که در تدارک نوشتن یک رمان است در گفت وگویی با ایسنا درباره دل مشغولی ها و دغدغه های این روزهای خود گفت: برای فیلمنامه هیس! پسرها فریاد نمی زنند پروانه ساخت گرفته ام و دوست دارم زودتر آن را بسازم اما در شرایط فعلی و با وجود کرونا ممکن نیست، چون ریسک زیادی دارد به همین دلیل منتظرم واکسیناسیون هنرمندان هر چه سریع تر انجام شود و امیدوارم بدون در نظر گرفتن رده بندی سنی این کار برای هنرمندان دنبال شود تا شرایط ساخت فیلم ها نیز فراهم شود.

او ادامه داد: البته هنوز بازیگران فیلم را انتخاب نکرده ام چون این روزها آنقدر همه چیز ترسناک و غم انگیز است که آدم نمی داند چه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوران درخشنده: همه منتظر یک حادثه ایم

پوران درخشنده: همه منتظر یک حادثه ایم