مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-07سياسي

شهردار زنجان با رای مخفی انتخاب می شود/ معرفی شهردار تا 15 مهرماه


رییس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه انتخاب شهردار به صورت رای مخفی خواهد بود، گفت: تا زمان حصول استعلام از وزارت کشور نام شهردار منتخب را اعلام نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: تلاش همه اعضای شورا بر این است که وضعیت همه پروژه ها کنترل شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با طرح سوال برخی از شهروندان درباره اینکه وظیفه شورا چیست، گفت: شورا همراه مردم است و پاسخگوی دغدغه های مردمی خواهد بود و در این رابطه حتی قبل از مراسم تحلیف هم بازرسی از پروژه ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مستمر کارشناسی برای پیگیری پروژه ها برگزار می شود، گفت: امیدواریم با همت جهادگونه این پروژه ها به پایان برسد.

مرادلو با اشاره به اینکه باید پروژه داشته است و طبق گفته مسؤولان شرکت تا پایین پاییز این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این پارکینگ اختصاصی برای شهرداری است، گفت: پیمانکار در این پروژه فقط کار انجام می دهد.

وی درباره اتوبان 22 بهمن نیز گفت: در چهار منطقه آسفالت ریزی انجام و مشکلات موجود در آن از جمله نازیبایی ها از بین خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان با رای مخفی انتخاب می شود/ معرفی شهردار تا 15 مهرماه

شهردار زنجان با رای مخفی انتخاب می شود/ معرفی شهردار تا 15 مهرماه