مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-07پزشكي

برگزاری همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» در زنجان


همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می شود.

- برگزاری همایش آنلاین تغذیه، طب ایرانی و کرونا در زنجان ایسنا/زنجان همایش آنلاین تغذیه، طب ایرانی و کرونا به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می شود.

بیماری کرونا همچون سیلی بیش از یک و نیم سال است که همه جهان را درگیر خود کرده و باید بدانیم وقتی سیل می آید، امکان پیشگیری محدود می شود اما راهکار این است که پیش از وقوع سیل، ساختمان ها را مستحکم بسازیم؛ بنابراین به مشابه این مثال، بهتر است ساختمان بدن خود را در برابر سیل کرونا مقاوم کنیم و در هنگام وقوع حادثه نیز باید اوضاع را مدیریت کرد.

با توجه به اینکه بیماری کووید - 19 طیف هایی مثل دلتا، لاندا، لامبدا یا جهش های دیگری را شامل می شود، باید سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد که بدن در برابر ابتلا به کرونا مقاوم باشد یا در صورت ابتلا به کرونا بتواند با کم ترین عوارض دوران بیماری را به پایان برساند.

یکی از کارهای الزامی برای مدیریت بهتر در پیشگیری یا درمان کروناویروس، استفاده درست و دقیق از دستورالعمل های طب ایرانی و طب مکمل است که از ابتدای شیوع کرونا از جانب متخصصان کارآزموده و مورد تایید وزارت بهداشت، پیشنهادات و دستورالعمل هایی ارائه شد که بسیار کمک کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» در زنجان

برگزاری همایش آنلاین «تغذیه، طب ایرانی و کرونا» در زنجان