مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-07پزشكي

فقر حرکتی چه تاثیری در کودکان دارد؟


کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش نکردن و فقر حرکتی مشکلاتی را در آینده برای کودکان ایجاد خواهد کرد.

- ایسنا/زنجان کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش نکردن و فقر حرکتی مشکلاتی را در آینده برای کودکان ایجاد خواهد کرد.

سونیا لطف اللهی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فقر حرکتی و چاقی برای کودکان، اظهار کرد: چاقی کودکان و فقر حرکتی در این روزها یک چالش اساسی است و افزایش وزن و فقر حرکتی در آینده برای کودکان مشکلاتی مانند ناهنجاری های ساختار قامتی، بیماری های قلبی و عروقی و .

خواهد شد.

وی افزود: فقر حرکتی و ورزش نکردن تاثیرات منفی برای بدن کودکان دارد ولی در این شرایط خود خانواده ها باید به برنامه ریزی پرداخته و در فضای باز، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون ایجاد تجمع به صورت روزانه و یا در خانه به پیاده روی و ورزش هوازی به مدت 30 تا 45 دقیقه بپردازند تا بتوانند از تاثیرات منفی ورزش نکردن در کودکان جلوگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه در 20 دقیقه اول ورزش کردن سوخت بدن، قند است و بعد از 20 دقیقه چربی ها در آتش قند می سوزند، تصریح کرد: انجام تمرینات ورزشی علاوه بر اینکه برای افزایش امید به زندگی، تقویت سیستم ایمنی موثر است، فرد را برای مقابله با دیگر چالش ها و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر حرکتی چه تاثیری در کودکان دارد؟

فقر حرکتی چه تاثیری در کودکان دارد؟