مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-07اقتصادي

افزایش 36 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان اردبیلی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک های خیران استان اردبیل در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صفر توحیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد 36 درصدی کمک های مردمی در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال 1399، اظهار کرد: با مشارکت گسترده خیران و آحاد مختلف جامعه در طرح های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل می توانیم شاهد ریشه کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه خیران استان اردبیل بیش از 45 میلیارد تومان حدود 10 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند، بیان کرد: هم اکنون یک هزار و 915 یتیم و 5 هزار و 352 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که حامیان نیکوکار نقش بسزایی در تامین نیازهای اساسی آنها ایفا می کنند.

وی به پرداخت 8 میلیارد تومانی زکوات در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: کشاورزان و مردم نیک اندیش با پرداخت زکات واجب، زکات مستحبی و زکات فطره به رفع مشکلات ضروری فقرا و محرومان جامعه کمک کرده اند.

کمک 7 میلیاردی مردم در طرح اطعام و احسان حسینی توحیدی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون و در قالب طرح اطعام و احسان حسینی مردم نیکوکار استان بیش از 7 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان اردبیلی

افزایش 36 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان اردبیلی