مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-07اجتماعي

تاثیر کلاس های کنکور بر موفقیت داوطلبان چقدر است؟


معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بعضی از خانواده ها معتقد هستند افرادی در کنکور موفق می شوند که از پول و امکانات بالایی برخوردار باشند و متاسفانه این موضوع در برخی مواقع نیز صحیح است و برخی افراد با صرف هزینه های .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بعضی از خانواده ها معتقد هستند افرادی در کنکور موفق می شوند که از پول و امکانات بالایی برخوردار باشند و متاسفانه این موضوع در برخی مواقع نیز صحیح است و برخی افراد با صرف هزینه های بالا موفقیت هایی در کنکور کسب می کنند که امکان پرداخت چنین هزینه هایی در توانایی تمامی اولیا نیست.

فیروز عسگری در گفت وگو با ایسنا در خصوص کلاس های تقویتی کنکور، اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین آسیب های سیستم تعلیم و تربیت ایران وضعیت فعلی کنکور است، درحال حاضر کنکور به عنوان یک مسیر شناخته می شود که آینده تحصیلی، شغلی، زندگی و.

افراد را تعیین می کند به همین دلیل کنکور امروزه به بزرگ ترین دغدغه دانش آموزان و والدین آن ها تبدیل شده است.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: کنکور همچنین موجب ایجاد یک سایه سنگین بر مباحث تعلیم و تربیت و مخصوصا مسائل تربیتی و پرورشی مدارس شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کلاس های کنکور بر موفقیت داوطلبان چقدر است؟

تاثیر کلاس های کنکور بر موفقیت داوطلبان چقدر است؟