مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-07سياسي

عدم اجرای طرح حریم شهرری چالش های جدی به وجود آورده است


عضو شورای اسلامی شهر تهران از عدم توجه به اجرای طرح حریم شهرری انتقاد کرد و نتیجه آن را ساخت و سازهای عدیده در مجاورت روستاهای این شهرستان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش فرهاد افشار شهردار منطقه 20 تهران که امروز در صحن شورا قرائت شد، به طرح سوال پرداخت و گفت: برای اجرای طرح حریم شهرری چه کرده است؟ وی با اشاره به بازدید هوایی و زمینی اش از حریم منطقه 20 تهران، اظهار داشت: من در این بازدیدها با مشکلاتی مواجه شدم و سوالم این است که چه اقداماتی برای حل این معضلات انجام شده است؟ این عضو شورای شهر با انتقاد از اینکه در حوزه حکمرانی دچار شلختگی و ناهماهنگی و از هم گسیختگی هستیم که شکاف های بزرگی در متن جامعه ایجاد کرده است، ابراز داشت: یکی از چالش های جدی منطقه شما مساله حریم است و اگر نقشه حریم تهران را نگاه کنید می بینیم در شهرری با چه مشکلاتی مواجهیم.

وی ادامه داد: روستاهای ری که دارای طرح هادی هستند و چند چالش جدی وجود دارد، شهردار برای حل آنچه کرده است؟ که در تداخل مرزی و مدیریتی با فرمانداری ری با توجه به ساخت و سازهای عدیده در مجاورت روستاها در حال انجام شد و فرمانداری اجازه حضور عوامل شهرداری در حریم را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای طرح حریم شهرری چالش های جدی به وجود آورده است

عدم اجرای طرح حریم شهرری چالش های جدی به وجود آورده است