مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-07اقتصادي

مشارکت 5 میلیاردی داوطلبان هلال احمر گلستان در طرح نذر آب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مشارکت پنج میلیارد ریالی داوطلبان هلال احمر در طرح نذر آب چهار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تبعات اقتصادی ناشی از آن و آسیب جدی به کسب و کار مردم، 300 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال هم با حضور خیرین داوطلب میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، دو هزار و 200 بسته لوازم التحریر، کیف مدرسه و اقلام فرهنگی به ارزش دو میلیارد ریال اهدایی خیرین گلستانی میان دانش آموزان روستاهای کم برخوردار و دورافتاده بخش سندرک توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان توضیح داد: کودکان در هر شرایطی نیازمند بازی و گذران دوران کودکی هستند، به همین سبب 100 عدد اسباب بازی و بازی فکری به ارزش 40 میلیون ریال، از طرف خیرین داوطلب به کودکان این مناطق هدیه شد.

وی عنوان کرد: همچنین بنا ضرورت کمک به مردم در حوزه بهداشتی، دو هزار و 500 بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی به ارزش ریالی 500 میلیون ریال میان خانواده ها شد.

میقانی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن هرمزگان بر کمربند چین خوردگی زاگرس و مکران و زلزله خیزی میناب و فرسوده و قدیمی بودن بافت منطقه، آموزش آمادگی در مخاطرات طبیعی زلزله به مردم برخی مناطق روستایی بخش سندرک ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 5 میلیاردی داوطلبان هلال احمر گلستان در طرح نذر آب

مشارکت 5 میلیاردی داوطلبان هلال احمر گلستان در طرح نذر آب