مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-07اقتصادي

پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا 20 سال آینده


گروه هیوندای همزمان با هدف گذاری بسیاری از کشورها برای رسیدن به سطح کربن خنثی تا اواسط قرن جاری، برنامه هایی را برای عرضه فناوری مبتنی بر هیدروژن و راهکارهای حرکت پذیری برای حمل و نقل و سایر بخشهای صنعتی تا سال 2040 رونمایی کرد.

- گروه هیوندای همزمان با هدف گذاری بسیاری از کشورها برای رسیدن به سطح کربن خنثی تا اواسط قرن جاری، برنامه هایی را برای عرضه فناوری مبتنی بر هیدروژن و راهکارهای حرکت پذیری برای حمل و نقل و سایر بخشهای صنعتی تا سال 2040 رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایوسان چانگ، رییس گروه هیوندای در نخستین روز نمایش فناوری هیوندای این گروه به سرمایه گذاران اعلام کرد هیوندای قصد دارد همه خودروهای جدید شامل اتوبوسها و کامیونهای سنگینی که عرضه می کند تا سال 2028 با باطری یا پیل سوختی کار کنند و نخستین خودروساز جهان شود که چنین اقدامی را انجام می دهد.

هدف ما معرفی مجموعه گسترده ای از راهکارهای حرکت پذیری مبتنی بر هیدروژن تا سال 2040 است که این راهکارها شامل خودروهای سواری، خودروهای ویژه، قطارها، کشتیها و وسایل جابجایی هوایی شهری می شود.

ما می خواهیم استفاده از پیل سوختی هیدروژنی را در حوزه های مختلف از جمله رباتها و ژنراتورهای دوستدار محیط زیست افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا 20 سال آینده

پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا 20 سال آینده