مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-07سياسي

آب بوشهر در آتش سوءمدیریت


بامداد امروز در حالی اطلاعیه ای از قطعی آب در برخی مناطق شهر بوشهر منتشر شد که دیگر فرصتی برای آبگیری وجود نداشت و بسیاری از شهروندانی که امروز نوبت آبگیری آن ها بود بی آب ماندند.

- ایسنا/بوشهر بامداد امروز در حالی اطلاعیه ای از قطعی آب در برخی مناطق شهر بوشهر منتشر شد که دیگر فرصتی برای آبگیری وجود نداشت و بسیاری از شهروندانی که امروز نوبت آبگیری آن ها بود بی آب ماندند.

سالهاست که کمبود آب در بیشتر شهرها و روستاهای استان بوشهر، موجب جیره بندی مایه حیات شده است، عطش مردم استان در تابستان اوج می گیرد و چالش های اساسی ای را ایجاد می کند.

وابستگی استان بوشهر در حوزه آب به استان های همسایه سبب شد که سیاست ساخت آبشیرین کن ها و استفاده از ظرفیت دریا اجرایی شود؛ چند صد میلیارد تومان هزینه ساخت آبشیرین کن ها شد تا شاید مرحمی بر زخم دیرینه بوشهری ها باشد، غافل از اینکه آبشیرین کن ها سرابی بیش نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر 14 تیرماه اعلام کرد که 80 درصد آب آشامیدنی استان را سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد و رودخانه شاپور کازرون در استان فارس است و تنها 20 درصد منابع تامین آب استان بوشهر چاه ها و پروژه های آب شیرین کن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بوشهر در آتش سوءمدیریت

آب بوشهر در آتش سوءمدیریت