مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-07اقتصادي

اجرای بهینه مصوبات جلسات ضروری است


استاندار زنجان بر لزوم عملیاتی و اجرایی کردن بهینه مصوبات جلسات تاکید کرد و گفت: موضوع خشکسالی تنها با مصوبه حل نمی شود و باید جلسات مختلف برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل استانداری زنجان گفت: کمیته رصد اشتغال استان با هدف پایش این بخش راه اندازی شده است و باید آمار دقیقی در خصوص آمار اشتغال ارائه شود.

وی رصد اشتغال استان و ایجاد اشتغال مفید و ارائه گزارش به مردم را هدف هم کمیته اشتغال در استان اعلام کرد و ابراز داشت: گزارش کمیته رصد اشتغال استان از دروغگویی ها جلوگیری می کند.

استاندار‬ زنجان گفت: فردی که از انجام وظایف محوله خود خودداری می کند، این مهم را به بالادستی منتقل می کند و این ضعف است.

حقیقی با بیان اینکه مشورت ایرادی ندارد، تاکید کرد: وقتی مصوبه در جلسه ای انجام می گیرد، باید فرد مسئول آن را تمام کند و اگر در جلسه چیزی مصوبه می شود باید خروجی و نتیجه داشته باشد و غیر این باشد هیچ ارزشی ندارد.

وی گفت: برخی مدیران استانی در اجرای مصوبات ملی کوتاهی می کنند و توجه چندانی به آن نمی کنند و این موضوع اهمیت زیادی دارد و اگر پیگیری مدیری فایده نداشت باید از مرکز مصوبات را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بهینه مصوبات جلسات ضروری است

اجرای بهینه مصوبات جلسات ضروری است