مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-07ورزشي

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر ضرورت توجه به تیم های پایه برای تقویت ورزش استان، گفت: ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ استفاده شود.

- ایسنا/یزد رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر ضرورت توجه به تیم های پایه برای تقویت ورزش استان، گفت: ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ استفاده شود.

محمدصالح جوکار در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان زارچ با اشاره به ضرورت توجه به توسعه امکانات ورزشی در نقاط کم برخوردار، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن سند آمایش نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه نقاط مختلف استان و کشور دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه سرانه ورزشی متاسفانه برخی نقاط استان از جمله شهرستان یزد با کمبود شدید سرانه روبرو هستند و در برخی نقاط دیگر وضعیت بهتر است.

جوکار با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی توجه به استعدادیابی در تمام نقاط استان بسیار مهم است و در صورتی که بخواهیم آینده ورزش استان یزد درخشان و پرافتخار باشد باید از الان بر روی ورزش های پایه به وسیله استعدادیابی و حمایت سرمایه گذاری کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان به هزینه های تیم های ورزشی اشاره کرد و گفت: در راستای تامین اعتبار برای تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ باید از ظرفیت شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت های ورزشی زارچ