مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-07سياسي

افتخارات کرمانشاه در دفاع مقدس بازنمایی شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر برگزاری پررنگ هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و بصری شهری، گفت: افتخارات کرمانشاه در دفاع مقدس بازنمایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین خوش اقبال ظهر امروز در جلسه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه که در سالن شهدای استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: جنگ ما نه با صدام بلکه با دنیای کفر بود و هدف این بود که در همان روزهای اول، انقلاب ما را متوقف کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما امروز باید قدردان امام و شهدا باشیم و پیشکسوتان جهاد و شهادت را ارج بنهیم که اگر ندانیم در حق بزرگان انقلاب جفا کرده ایم.

وی با اشاره به سلحشوری ها و قهرمانی های سرداران کرمانشاهی در جنگ تحمیلی، تاکید کرد: باید با صدای رسا از روزهای حماسه و جهاد یاد کنیم و یاد سرداران و دلاورانی که اگر می ماندند سردار سلیمانی های دیگری می شدند را گرامی بداریم.

خوش اقبال ادامه داد: توقعی که از ادارات استان کرمانشاه می رود، برجسته کردن ایام سالگرد دفاع مقدس در فضای مجازی و فضای بصری شهری است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: وظیفه ماست که ظرفیت ها و داشته های استان در دوران دفاع مقدس را بازنمایی و برجسته کنیم، نباید بگذاریم کرونا یا ایام انتقال دولت بر بزرگداشت این ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارات کرمانشاه در دفاع مقدس بازنمایی شود

افتخارات کرمانشاه در دفاع مقدس بازنمایی شود