مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-07پزشكي

علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا


هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا، در آخرین روز شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا، در آخرین روز شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

دکتر محمدرضا میرجلیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا ، 31 شهریور و اول مهرماه جاری، با عنوان گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست کمیته علمی هفتمین کنگره کشوری افزود: این کنگره کشوری طی دو روز و به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه به صورت حضوری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن شهید اخوی میراب باشی پردیس بین الملل برگزار می شود.

میرجلیلی با اشاره به برگزاری کنگره در چهار پنل تخصصی، اظهار کرد: موضوعات علمی و پژوهشی ، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب؛ از پنل های تخصصی مطرح شده است که به صورت مجازی در سالن دانشکده بهداشت برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در پنل تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا

علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا