مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-07ورزشي

زنان کوهنورد گنابادی بر فراز قلل مرتفع ایران


استقبال از ورزش کوهنوردی چند سالی است که در شهرستان گناباد، به خصوص در بین زنان، رشد چشمگیری داشته و زنان کوهنورد گنابادی در یک سال اخیر موفق شده اند قله های مرتفع ایران از جمله دماوند، - ایسنا/خراسان رضوی استقبال از ورزش کوهنوردی چند سالی است که در شهرستان گناباد، به خصوص در بین زنان، رشد چشمگیری داشته و زنان کوهنورد گنابادی در یک سال اخیر موفق شده اند قله های مرتفع ایران از جمله دماوند، علم کوه، سبلان، تفتان، شیرکوه و.

را با موفقیت بپیمایند.

با شیوع بیماری کرونا بسیاری از رشته های ورزشی که در فضاهای بسته و یا داخل سالن انجام می شوند، محدود و یا تعطیل شدند؛ به همین دلیل در شرایط کنونی استقبال از ورزش هایی که در فضای باز و به خصوص در طبیعت انجام می شود بیشتر شده است.

ورزش کوه نوردی یکی از رشته های مفرح است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از علاقه مندان گنابادی قرار گرفته و بسیاری از زنان گنابادی نیز در سال های اخیر به این ورزش روی آورده و به صورت حرفه ای آن را دنبال می کنند.

گفت وگویی داشتیم با چند تن از این کوهنوردان گنابادی که در مدت کم فعالیت خود توانسته اند صعودهای موفقی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برسانند.

نبود باشگاه کوه نوردی در شهرستان، فعالیت های کوه نوردی را بسیار محدود می کند معصومه غیاثی یکی از کوهنورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان کوهنورد گنابادی بر فراز قلل مرتفع ایران

زنان کوهنورد گنابادی بر فراز قلل مرتفع ایران