مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-07سياسي

تسلیت سرلشکر صفوی در پی عروج سردار جانباز سرخیلی


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی عروج سردار سرافراز اسلام سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، به مناسبت عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی، سردار سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم انا لله وإنا إلیه راجعون خانواده محترم سردار سرافراز و جانباز سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی سلام علیکم عروج ملکوتی سردار سرافراز جانباز، سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی برادر شهید محمود سرخیلی و از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید.

دفاع مقدس و نمایش جلوه های طلایی مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام و فرزندان ملت ،خصوصا مجاهدت های جانبازان سرافرازی همچون مرحوم عباس سرخیلی ، برگ زرینی بر تاریخ ملت عظیم الشان ایران است .

رشادت ها و خستگی ناپذیری این سردار شجاع و مومن در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در صحنه های حیات انقلاب در سپاه پاسداران چراغ راه دوستداران انقلاب اسلامی و الگویی برای نسل جوان جامعه است، بویژه آنکه عمر با برکت این سردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت سرلشکر صفوی در پی عروج سردار جانباز سرخیلی

تسلیت سرلشکر صفوی در پی عروج سردار جانباز سرخیلی