مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-07سياسي

سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سرلشکر فیروزآبادی از روز نخست انقلاب تا پایان عمرش در خدمت انقلاب اسلامی بود.

- ، حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم یادبود مرحوم سرلشکر سید حسن فیروزآبادی با اشاره به سوابق مبارزاتی وی، گفت: سرلشکر فیروزآبادی در عنفوان جوانی و دوران دانشجویی محور حرکت انقلاب اسلامی را شناخت و بالطبع در مقابل جبهه طاغوت و استکبار ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردان بزرگی را در مکتب خود پرورش داده است، افزود: برخی افراد از روز نخست پیروزی انقلاب تا به امروز انقلاب اسلامی را همراهی کردند و این عزیزان ارزشمندترین، سالم ترین، باوقارترین و با استقامت ترین انسان ها هستند، چراکه که از روز نخست به رهبری انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این پادررکابی تا آخرین نفس شان ادامه داشت.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: یکی از آن چهره هایی که این مراحل تکاملی را در نظام اسلامی به سلامت طی کرد، سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی است و قطعاً این افتخار بزرگ در پرونده درخشان وی ثبت و ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: سرلشکر فیروزآبادی در دوران دانشجویی در مسجد کرامت مشهد مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا شد و با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد

سرلشکر فیروزآبادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد