مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-07سياسي

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز با همدلی به سرانجام رسید


ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در البرز با همراهی و همدلی مجموعه استان به سرانجام رسید و تکمیل آن نیز در دستور است.

- ، عزیزالله شهبازی ظهر سه شنبه در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سال های گذشته نیز در استان برگزار شده، اظهار کرد: طی چند سال اخیر این مراسم در البرز بسیار باشکوه و زیبا برپا شده و فرمانداران با این روند و اهمیت آن آشنا هستند.

وی با تقدیر از اقدامات سردار اسلامی رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، ادامه داد: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در البرز با همراهی و همدلی مجموعه استان به سرانجام رسید و تکمیل آن نیز در دستور است.

شهبازی گفت: شهریور ماه یادآور جانفشانی ها و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام است که با جان شیرین خود در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

وی افزود: غالب مردم این مرز بوم از دوران جنگ تحمیلی زخم هایی بر تن دارند و این موضوع بار بزرگی از مسئولیت برای پاسداری از ارزش های دینی و معنوی بر دوش ما به عنوان کارگزاران نظام می گذارد.

استاندار البرز اضافه کرد: سال گذشته فرمانداران برای برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز با همدلی به سرانجام رسید

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز با همدلی به سرانجام رسید