مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-07سياسي

فعالیت 2 هزار خادمیار حرم مطهر رضوی در بوشهر


دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از فعالیت دو هزار خادمیاران افتخاری آستان قدس رضوی در سطح استان خبر داد و گفت: این خادمیاران در قالب 20 کانون تخصصی در عرصه های گوناگون به محرومان و بیماران کرونایی خدمات رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر ، فرید محبی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و هم افزایی بنیاد غدیر و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر باتأکید بر اهمیت تعامل و هم افزایی در خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف اظهار داشت: برای برنامه ریزی و ارائه خدمات به جامعه هدف کانون های تخصصی خادمیاران در استان تشکیل شده است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به تشکیل 20 کانون تخصصی خدمت رضوی در استان بوشهر افزود: دفتر آستان قدس با نام و محتوای جدید دبیرخانه کانون های خدمتی رضوی در حال حاضر در استان فعالیت دارد و یکی از بخش هایی است که زیر مجموعه بنیاد کرامت رضوی و در دو محور فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه این کانون در عرصه برنامه های فرهنگی با محتوا و ماهیت رضوی و ارائه خدمت به محرومان با استفاده از ظرفیت خادمیاران فعالیت می کند تصریح کرد: بنیاد کرامت با هفت زیر مجموعه در حوزه های معاونت خدمات اجتماعی، مرکز امور بانوان و خانواده، مرکز جامع مشاوره، مرکز خادمیاران و کانون های خدمت رضوی، مؤسسه جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 هزار خادمیار حرم مطهر رضوی در بوشهر

فعالیت 2 هزار خادمیار حرم مطهر رضوی در بوشهر