مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-07سياسي

بهره برداری از مرکز تخصصی اشتغالزایی مددجویان البرزی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: مرکز تخصصی کاریابی کارا با هدف ارائه خدمات به جامعه هدف کمیته امداد و مددجویان مستعد اشتغال راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شاهین رضایی، معاون اشتغال و و مستعد اشتغال را به مراکز نیکوکاری و موسسات کاریابی معرفی کنیم.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد پس از انجام بیمه تأمین اجتماعی فرد به کار گمارده شده نسبت به اعطای مشوق های کارفرمایی برابر ضوابط اقدام خواهد کرد، افزود: در این میان مراکز نیکوکاری اشتغالزایی نیز پس از انجام مشاوره شغلی برای افراد معرفی شده واجد شرایط اشتغال در بازه زمانی 3 ماهه حداقل سه فرصت شغلی پیشنهاد می کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: فدر صورت عدم اشتغال، کارجو به عنوان استنکاف از شغل به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی شود.

رضایی ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار مرکز نیکوکاری کارا گفت: در مراسم افتتاحیه تفاهم نامه هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با کاریابی کارا جهت استفاده بهینه از منابع و ارائه خدمات کاریابی به مددجویان وسایر نیازمندان مستعد اشتغال منعقد شد.

وی با اشاره به این که ترغیب مردم به استفاده از روش های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد افزود: مردم و خیران برای پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز تخصصی اشتغالزایی مددجویان البرزی

بهره برداری از مرکز تخصصی اشتغالزایی مددجویان البرزی