مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-07اجتماعي

تعطیلی مدارس هزینه های جبران ناپذیری بر جامعه تحمیل می کند/تمهیدات بازگشایی مدارس


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هدف ما بازگشایی ایمن و بدون دغدغه مدارس است، گفت: آموزش و پرورش برای اینکه بتواند مدارس کشور را بازگشایی کند نیازمند همکاری و همراهی مردم، - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هدف ما بازگشایی ایمن و بدون دغدغه مدارس است، گفت: آموزش و پرورش برای اینکه بتواند مدارس کشور را بازگشایی کند نیازمند همکاری و همراهی مردم، دستگاه ها و نهادهای مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهصد و نود و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا اعضای شورای عالی نظرات، دیدگاهها و پیشنهادهای خود را درباره مسائل مختلف آموزش و پرورش بیان کردند.

در ادامه دکتر محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با آرزوی موفقیت برای کاظمی در سمت سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یک سرمایه ملی است که در تمامی جنبه های مختلف جامعه حضور موثر و تاثیرکذاری دارد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در بازگشایی مدارس، افزود: مدرسه قلب تپنبده جامعه برای حرکت به سوی توسعه و پیشرفت است، اکنون در دنیا مدارس آخرین گزینه برای تعطیلی و مقابله با بیماری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس هزینه های جبران ناپذیری بر جامعه تحمیل می کند/تمهیدات بازگشایی مدارس

تعطیلی مدارس هزینه های جبران ناپذیری بر جامعه تحمیل می کند/تمهیدات بازگشایی مدارس